Volgers

zaterdag 14 april 2012

Geruild op de Stempelbeurs in Zeist: Atc's


Ik had mijn Halloween atc's thuis gelaten...ik dacht die toch niet te kunnen
ruilen nu, maar zoals je ziet waren er meer liefhebbers van Halloween. Gelukkig kon ik met ze ruilen.
Geruild met Katja W. uit Duitsland(3x) en Trix.

These are the atc's I traded at the Art Specially in Zeist.
There where a lot of stamps, and stamps and stamps...
I met some people who made atc's and traded with me.
It was so much fun!



Het is erg leuk om zomaar hobbymaatjes tegen het lijf te lopen op de beurs.
Allemaal atc-gek en wat een mooie atc's werden er geruild.
Deze 5 heb ik geruild met Henriëtte, Solvey P (Duitsland),Marita G.(Duitsland),Chantal van L. en Claudia (Duitsland).


Ik had niet zo veel atc's bij me...had ik er maar meer gemaakt en meegenomen.
Mijn atc's waren binnen no-time geruild.
Hier nog wat atc's die ik kon ruilen met Henriëtte, ineke van den A. en Petra N (Duitsland).
O ja, een duitse mevrouw zei tegen me dat het ook erg leuk is op de stempelbeurs in
Hagen...in het najaar. Wie weet, want het is een heel eind rijden, maar mocht ik er heen gaan, dan neem ik in elk geval een hele hoop atc's mee!

4 opmerkingen:

Sam & Poppy zei

Brilliant creations! x

Janny Jager zei

Leuke ruilingen heb je gedaan Henny
en vond het heel leuk om even met je te kletsen in Zeist.

Groetjes Janny

Ineke Original zei

Wat gaaf! Ik zie mijn ATC er ook bij staan! Leuk hoor.
groetjes,
Ineke

Solvey zei

Hallo,
super wenn sie nach Hagen ( Deutschland ) zu Stempel Mekka kommen, dann tauschen wir wieder.
Liebe Grüße Solvey P.