Volgers

zondag 27 maart 2011

Klosje maken

Ergens op internet zag ik hoe je zelf een (garen) klosje maakt.
Ik dacht: dat moet ik ook eens proberen en hier het resultaat!



Voor het maken van het klosje heb ik een kartonnetje gebruikt dat in een nieuw t-shirt zat. (hihi, alles bewaren hoor, je weet maar nooit waar je het nog voor kunt gebruiken!) Deze wilde prima rollen en het is vastgezet met dubbelzijdig tape.

De benodigheden voor het maken van een klosje.

Designpapier om het klosje maken. Vastgezet met dubbelzijdig tape.

Een geponst dun kartonnetje op designpapier geplakt en uitgeknipt.

Dit is een boven- of onderkantje, kaar om gelijmd te worden.

De eerste zit vastgeplakt. hiervoor heb ik multicol lijm gebruikt.

Met bruine inkt (Color box- Chestnut) heb ik de zijkantjes gekleurd. Zo krijg je een mooi afgewerkt resultaat.

Het klosje isklaar, jekunt het nu gebruiken voor garen of lint.

Geen opmerkingen: